Повернення товару
Відповідно до чинного законодавства України: «Повернення товару протягом 14 днів з моменту купівлі (з моменту отримання товару)». На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару провадиться протягом 14 днів з моменту купівлі (товар не підійшов/не сподобався). Повернення в цьому випадку можливе лише якщо:
- товар не був у вжитку та жодним чином не використовувався;
- повністю збережена Фірмова упаковка та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);
- товар перебуває у тому стані, як і момент покупки і передачі користувачеві (без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів);
- за наявності розрахункових документів на товар, виданих споживачеві на місці з товаром, таким документом є рахунок-фактура нашого магазину, або ТТН (Товарно-Транспортна-Накладна) про отримання товару кур’єрською службою, яка здійснює доставку.
У цьому випадку клієнт оплачує зворотню доставку товару згідно з чинними тарифами.
Зворотня Доставка здійснюється кур’єрською службою «Нова пошта».
ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ
Проводиться через ПриватБанк. Ви можете отримати повернення грошей на свою карту або в будь-якому відділенні ПриватБанк, після того, як товар повернеться і буде перевірений (1-7 днів з дня зворотної правки). У разі переказу грошей на картки інших банків України комісія переказу оплачується отримувачем. У разі якщо обмін товару здійснюється не з вини магазину, то сума грошей, що повертаються, відправляється з урахуванням відрахувань вартості транспортної доставки: вартість доставки товару до клієнта, вартість доставки післяплати, вартість доставки товару від клієнта до магазину, гроші, оплачені за доставку магазину віднімаються з цієї суми. Якщо обмін відбувається з вини інтернет магазину (фабричний брак, відмінність від замовленого товару), всі транспортні витрати ми беремо на себе.